Good or bad.

Good or bad.

2 noiembrie 2015

Part a2a .. pe zi ce trece doare mai tare..

Azi.noapte a fost prima noapte in care am reusit sa dorm de cand s.a intamplat incidentul... ieri am fost rau toata ziua am plans m.am mai oprit mi.a fost rau mi.am mai revenit dar am plans pana in ultima ora a noptii...
Dimineata cand m.am trezit m.am uitat in jur si eram singura si m.am panicat .. dormisem cu mama dar ea nu mai era in camera.. din ziua de joi fiecare dimineata in care ma trezesc singura e ca inca o zi in infern.. plange sufletul in mine in fiecare secunda.
Mereu cand ies afara ma uit pe gang si la fiecare om care iese de acolo imi tresara inima.. ma tot gandesc ca ai putea fi tu.   Dar tu nu mai vii...
De cand m.am trezit plang cu lacrimi sau fara lacrimi... dar plang .. imi plange sufletul imi plange trupul plange toata fiinta mea.. si doare .. pe zi ce trece din ce in ce mai mult..
Am vrut sa o sun pe mama ta dar am renuntat la idee..nu vreau sa imi spuna cv sa imi provoace si mai multa suferinta...
Cu toata suferinta de la tv si toate cuplurile care au murit impreuna sau unul a murit iar celalalt traieste , nu pot decat sa ii multumesc lui Dumnezeu ca traiesti! Chiar daca recunosc nu pot sa nu imi fac griji ca nu ti.e bine acolo unde esti...
E urata singuratatea.. poate cea mai urata si mai dureroasa..
Toata dimineata l.a intrebat pe Dumnezeu de ce s.a int asa? Asta meritam? Daca nu era sa fim unul ptr altul de ce nu ne.a despartit pur si simplu.. sau de ce nu ai platit ptt greseli atunci cand le.ai facut si nu acum cand eram fericiti...
In fiecare seara cand vad un felinar aprins imi vine in minte ultima seara cand m.ai cerut... desi inelul nu mai este pe mana ptr ca imi provoaca mai multa durere... este in suflet.. acolo unde de acum 3 zile e furtuna..
E un zbucium care ma apasa si o lupta crunta intre eu si mine.. nici nu mai stiu care dintre ele ar da orice sa te aiba in brate si care nu ar mai vrea sa auda niciodata de tn..
Nu stiu de tine .. dar in mine se da al treilea razboi mondial...

Din seria :" sa-mi racoresc sufletul" ..
P.s. I always love u ..

Niciun comentariu: