Good or bad.

Good or bad.

4 noiembrie 2015

Part 4 - revolta..

Au trecut cateva zile in care nu am mai scris... am fost atat de suparata pe soarta si pe tot plus ca... am descoperit ca am probleme cu tensiunea.. dar nu asta e important...
Intr.o seara mama ta mi.a dat niste mesaje spunandu.mi ca a fost la tine si tu ai intrebat de mine si ai cerut pozele cu noi.. in prima instanta mi s.a parut frumos ca mi.a transmis asta dar defapt nu erau cele mai bune intentii..
Cu o satisfactie sadica m.a intrebat daca brusc s.a stins dragostea aia mare...
Dragostea nu se stinge asa ... brusc cum zice ea.. cu sufletul sunt langa tn ma gandesc daca ti.e bine cum te simti daca esti ok.. dar daca nu am cu cn comunica sa pot stii unde esti exact si alte detalii...pnm..
Revenind la partea cu mesajele.. am vazut singurul om satisfacut din povestea asta ...
Ea .. cea care se bucura ca eu am zis ca desi cu sufletul iti sunt alaturi relatia trebuie sa se termine ...
Ea se bucura de faptul ca eu am renuntat si iti putea spune tie ca "te.am lasat la greu , dar ea te va sustine toata viata" ...
Dupa ce am incercat sa ii explic in mesaje kilometrice in ce hal sunt .. pe ea o interesa "castigarea luptei care aparent ea o ducea cu mn "... cn te sustine ....
Eu am rugat.o si te rog si pe tine atat. Daca vrei adevaratele explicatii cauta.ma cand scapi . Iti voi explica eu ce am simtit si cum am gandit si de ce nu am putut continua..

P.s... I always love u.

Niciun comentariu: