Good or bad.

Good or bad.

6 noiembrie 2015

Part5

Zilele trec si din pacate nu pot sa neg ca nu imi aduc aminte de momente cu noi .. e normal probabil sa fie asa ... si sa imi lipsesti..
Dar stiu ca asa e cel mai bine pt amandoi... Aparent nici Dumnezeu nu ne.a vrut impreuna.. sau am putea spune ca ne.a dat un test atat de mare si de greu incat l.am picat.
In unele dimineti ma gandesc ca nu e adevarat ce se intampla.. ca intr.o alta dimineata ma voi trezi si va fi totul ca inainte .. aparent frumos...
Dar uite ca apoi imi dau seama ca nu va mai fi niciodata..
Si va fi greu dar va trece .
Azi s.a facut o sapt de cand m.ai anuntat prin acel sms ce hotarare s.a luat in ceea ce te priveste deocamdata....


Nu iti pot descrie in cuvinte cat de dureros a fost chiar daca poate in mesaje nu am parut... mi s.a rupt sufletul in doua... retraiesc ceea ce am simtit in ziua aia si a fost crunt... a fost dureros..
 Practic cred ca acela a fost momentul in care am simtit cea mai puternica lovitura..
Mi.e dor de noi

 Mi.e dor de adevar.. adevarul pe care vreau sa cred ca l.am auzit din gura ta macar intr.o zi din acest aproape un an petrecut impreuna.
 Se implinea un an peste fix 20 de zile... Un An!
Un an considerat de mine cel putin cea mai mare realizare a mea...
Mi.e greu.. inchei aici.. e prea mult ptr un moment

Niciun comentariu: